Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Πες μου τ'αληθινά σου....


Δε θέλω άλλα στιχάκια ερωτικά,

αυτά που λένε εύκολα το σ’ αγαπώ τους.
Απόψε βάλε δυο τραγούδια λαϊκά
που ρίζωσαν μετρώντας τον καημό τους.

Δε θέλω άλλα χάδια τρυφερά,
μην πεις "είμαι η αγάπη σου ακόμα".
Απόψε φόρεσε σαν ρούχο την καρδιά
και μίλησέ μου, σώμα, με το σώμα.






Πες μου τ’ αληθινά σου.....
κι ας με λυγίσουν....
και ας με σπάσουν.
Πες μου τ’ αληθινά σου....
και ας με κόψουνε στα δυο.....

Έτσι κι αλλιώς αυτό που μ’ έφερε κοντά σου
δεν ήταν ψέμα,
ήτανε βλέμμα αληθινό.

Μη μου μιλάς με λόγια τρυφερά,
αυτά αρέσουν στο μυαλό κι όχι στο σώμα.
Απόψε βάλε μες στο στόμα σου σπαθιά
και μίλα μου όπως η φωτιά στο χώμα.


Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης

Μουσική: Στέφανος Κορκολής
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος & Μελίνα Κανά ( Ντουέτο )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου