Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

«Οι άλλοι δεν είναι καλλιτέχνες, εγώ είμαι»


Ρεσιτάλ μετριοφροσύνης από τον Γιώργο Τσαλίκη

Τραγουδιστής από τα γεννοφάσκια του φαίνεται πως ήθελε να γίνει ο Γιώργος Τσαλίκης καθώς, όπως δήλωσε, τη στιγμή που οι συνομήλικοι του πειραματίζονταν, δοκίμαζαν και φλέρταραν, εκείνος είχε ήδη κατασταλάξει σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο. 

Ο Γιώργος Τσαλίκης σε συνέντευξη του στο περιοδικό «Εγώ» αυτοαποκαλέστηκε «καλλιτέχνης» και δήλωσε:

«Οι άλλοι δεν είναι καλλιτέχνες. Εγώ είμαι καλλιτέχνης και το πνεύμα μου είναι ελεύθερο. Δεν έχω κάνει καμία σύμβαση ζωής για να πορεύομαι με αυτή. Αυτό που εγώ ονομάζω τέχνη, εσείς μπορείτε να τη λέτε όπως θέλετε, είναι η διέξοδος μου. Έτσι είναι η ψυχή μου. Προσπαθώ να κάνω τα πάντα να περάσει καλά ο κόσμος σε όλα τα επίπεδα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου