Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Δεν φοβάμαι...Αγγελική Ηλιάδη!


Δεν φοβάμαι όταν είμαι δίπλα σου....
παραμύθι η ζωή... πρίγκηπάς μου εσύ.......
Δε φοβάμαι δωσ' μου την αλήθεια σου.....
κάθε μέρα μαζί..... μια καινούρια αρχή....

Είναι σπάνιο αυτό που έχουμε
μ΄έναν τρόπο μαγικό
Είναι σπάνιο γι΄αυτό αντέχουμε
δώρο από το Θεό

Δεν φοβάμαι όταν είμαι δίπλα σου
παραμύθι η ζωή πρίγκηπάς μου εσύ
Δε φοβάμαι δωσ' μου την αλήθεια σου
κάθε μέρα μαζί μια καινούρια αρχή

Τι πιο όμορφο από μια αγκαλιά
βόλτα μεσ΄τον ουρανό
Τι πιο όμορφο να πετάει η καρδιά
δώρο από το Θεό

Δεν φοβάμαι όταν είμαι δίπλα σου
παραμύθι η ζωή πρίγκηπάς μου εσύ
Δε φοβάμαι δως μου την αλήθεια σου
κάθε μέρα μαζί μια καινούρια αρχή

Τα χρόνια περνάνε
κι η κάθε στιγμή που πίσω μας μένει
δε θα ξαναρθεί...γι΄αυτό

Στίχοι: Δημήτρης Τσάφας
Μουσική: Κώστας Μηλιωτάκης
Πρώτη εκτέλεση: Αγγελική Ηλιάδη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου