Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Ζήσε Το Απίστευτο (Oblivion)-Tamta

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους! 


Στα ματια σε κοιτω και πιανω το ρυθμο
Αυτο το καλοκαιρι εχει κατι μαγικο
Σου λεω "σ' αγαπω", χωρις να το σκεφτω
και πεφτει το φεγγαρι μες τη θαλασσα γυμνο

Φανταστικο
Μπροστα μου να σε συναντισω
και την καρδια μου να σου ανοιξω
Τα εχω αφησει ολα πισω (ναι)
Φανταστικο
Στην αγκαλια σου κρατησε με
και στο ονειρο ταξιδεψε με
Τελειωνει ο χρονος, φιλησε με

Φωτια στη λογικη, κανε την αρχη
κι ας χασουμε τον ελεγχο, σωμα μου ευφλεκτο
Ανοιξε τα φτερα, ελα πιο κοντα
και ζησε το απιστευτο, ζησε το (ζησε το)

Στα ματια σε κοιτω, το μονο που ζητω
να κλεψω λιγο χωμα και να αλλαξω ουρανο
Σου λεω "σ' αγαπω", χωρις να το σκεφτω
Αυτο το καλοκαιρι εχει κατι μαγικο (ναι)

Στην αγκαλια σου κρατησε με
και στο ονειρο ταξιδεψε με
Τελειωνει ο χρονος φιλησε με (ναι)
Φανταστικο
Μπροστα μου να σε συναντισω
και την καρδια μου να σου ανοιξω
Τα εχω αφησει ολα πισω

Φωτια στη λογικη, κανε την αρχη
κι ας χασουμε τον ελεγχο, σωμα μου ευφλεκτο
Ανοιξε τα φτερα, ελα πιο κοντα
και ζησε το απιστευτο, ζησε το (ζησε το)

Στην αγκαλια σου κρατησε με
και στο ονειρο ταξιδεψε με
Τελειωνει ο χρονος φιλησε με (ναι)

Φανταστικο
Μπροστα μου να σε συναντισω
και την καρδια μου να σου ανοιξω
Τα εχω αφησει ολα πισω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου